Het belang van een mobielvriendelijke website
Ongeveer 80% van de online zoekers kijken via de mobiele telefoon op een website. Het is dus belangrijk om deze zo optimaal mogelijk te maken. Maar hoe kun je een bezoeker op je website nu een ideale ervaring geven?
Je huisstijl als merkidentiteit
Als ervaren grafisch ontwerper begrijp ik hoe belangrijk het is om een herkenbare en stabiele huisstijl te hebben voor een sterk merk. Ik neem je graag mee in de impact van een goed doordachte huisstijl en hoe je dit zelf of samen kan toepassen.
De psychologie achter een logo ontwerp
Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in de kracht van visuele uitingen en hoe deze emoties op kunnen roepen bij mensen. Een van de meest krachtige elementen in een branding is het logo. Wat is de psychologie achter een logo ontwerp? Ik neem je graag mee hoe mijn benadering van een logo ontwerp de merkidentiteit van een bedrijf kan versterken.
Het geheim van creatieve brainstorming: Innovatieve ideeën ontwikkelen
Creatieve brainstorming is de aanjager voor innovatie en groei binnen bedrijven. De kracht om nieuwe en unieke ideeën te genereren, kan een bedrijf onderscheiden van de concurrentie en nieuwe kansen ontdekken. Wat is een creatieve brainstorm en hoe kan het je helpen?
Stapsgewijze handleiding voor conceptontwikkeling
Conceptontwikkeling is een cruciaal proces voor bedrijf die streven naar innovatie en succes op lange termijn. Het begint allemaal met een idee en kan uiteindelijk leiden tot een tastbaar, werkbaar concept. Maar waar begin je en vooral hoe?
Het belang van een sterk merkconcept
Het gaat veel verder dan alleen een aantrekkelijk logo, een opvallende kleurencombinatie of die sfeervolle foto’s